تعرفه های مجموعه برند برتر 📑

تعرفه طراحی سایتهای اقتصادی 

کالانمای برند برتر یا همان گروه برنامه نویسی برند برتر در راستای پیش برد مجموعه ، اقدام به ایجاد و طراحی وبسایتهای اقتصادی با تعرفهای زیر نموده است.

مجموعه خدمات گروه برنامه نویسی برند برتر ؛

سامانه ارسال پیام به صورت انبوه حتی بلک لیست و یا لیست سیاه و اختصاص خط خدماتی و خصوصی
مشاهده تعرفه و لیست قیمت:

لینک سامانه : https://payamakman.ir/

ثبت دامنه ایران و بین المللی با هر پسوندی ؛
info / . biz /.com / .ir / .net/ .org.

مشاهده تعرفه و لیست قیمت :

host-berandbartar.ir

عکاسی خیمه ای و یا صنعتی  از محصولات با امکان طراحی و ویرایش تصاویر به صورت آتلیه ای

تعرفه هر فریم و شات از عکس:
1.000.000 ریال

ویرایش و طراحی گرافیک :
1.500.000 ریال

تبلیغات هدفمند به صورت اختصاصی برای صنعت لوازم خانگی

برای هر اشتراک ماهیانه مبلغ 9.000.000 ریال

تلاش برای بهبود نتایج جستجو در صفحه اول گوگل

برای این نوع خدمات میبایست وبسایت مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به قدرت کلمات و نوع رقابت آن تایین گردد.

توضیحات ؛

در خصوص طراحی وبسایت عوامل بسیاری در قیمت راه اندازی آن تاثیر گذار است.

مهم‌ترین عاملی که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر بسزایی دارد، نوع طراحی وب سایت است.
همانطور که می‌دانید وب سایت‌ها دارای انواع متعددی می‌باشد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل:
وب سایت شرکتی ، وب سایت دانلود فیلم و سریال ، وب سایت خبری، وب سایت موزیک و … هستند.
درصورتی که نوع وب سایتی که قصد دارید طراحی کنید، شرکتی باشد به هاستی با فضای کمتر نیاز دارید از این‌رو نیاز نیست هزینه زیادی پرداخت کنید اما اگر قصد داشته باشید وب سایت دانلود فیلم و سریال طراحی کنید به هاست با فضای خیلی زیاد نیاز دارید بنابراین هزینه هاست شما بیشتر می‌شود.

یکی از مهم‌ترین امکانات عمومی که توسط یک تیم برنامه‌نویسی در هر وب سایتی پیاده‌سازی می‌شود، رابط کاربری یا UI است که می‌تواند کاربران یا بازدیدکنندگان وب سایت شما را مدت زمان زیادی در وب سایت شما نگه دارد. ماندن طولانی مدت کاربران در وب سایت نیز رابطه مستقیمی با افزایش رتبه بهینه‌سازی وب سایت در موتورهای جستجو دارد.
منظور از رابط کاربری همه آن چیزی است که کاربر در ظاهر وب سایت شما مشاهده می‌کند مانند تمامی عکس‌های باکیفیتی که در وب سایت شما به ویژه صفحه اصلی قرار گرفته‌اند یا محتوای ویدئویی و انیمیشنی و نحوه طراحی منو و سایر بخش‌های وب سایت.
درواقع طراحی تمامی بخش‌های وب سایت شما به ویژه صفحه اصلی از نظر گرافیکی باید به گونه‌ای باشد که کاربران و بازدیدکنندگان زیادی را مجذوب خود کند. همین عامل موجب ماندن طولانی ‌مدت کاربران در وب سایت شما می‌شود و افزایش رتبه سئو آن می‌شود.

تجربه کاربری یا UX شامل همه کدها و خط دستوراتی می‌شود که در پشت وب سایت شما قرار دارد اما توسط کاربران یا بازدیدکنندگان وب سایت شما قابل دیدن نیست البته تاثیرات مستقیمی بر روی آن‌ها دارد. برای مثال طراحی وب شما باید به گونه‌ای باشد که تمامی کاربران بدون هیچ‌گونه سردرگمی به تمامی بخش‌های آن دسترسی پیدا کنند یا اینکه به راحتی به تمامی محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید دسترسی داشته باشند. و در عین حال که از طریق منو وب سایت شما وارد بخش‌های مختلف وب سایتتان می‌شوند حس خوبی را تجربه کنند.

بیشترین ابزاری  که توسط کاربران دنیای وب برای مرور و خرید مورد استفاده قرار می‌گیرد، موبایل است.
چراکه موبایل به عنوان یک دستیار شخصی که در طول روز اکثر کارهای خود را با آن انجام می‌دهیم همیشه همراه ماست از این‌رو بیشتر زمان خود را با استفاده از آن به وبگردی اختصاص می‌دهیم.
بنابراین ریسپانسیو بودن وب سایت شما موجب می‌شود که وب سایت شما نه تنها در موبایل‌ها بلکه در سایر دیوایس‌ها به درستی نمایش داده شود تا کاربران مجبور نباشند دائما صفحه وب سایت شما را در موبایل خود به سمت چپ و راست اسکرول کنند.
همین عامل تعداد کاربرانی که با استفاده از موبایل خود وارد وب سایت شما می‌شوند را افزایش می‌دهد و درنتیجه به افزایش رتبه سئو شما در موتورهای جستجو منجر می‌شود.

عوامل متعددی هستند که موجب می‌شوند سرعت بارگذاری وب سایت شما به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کند که بخشی از آن‌ها شامل دستوراتی هستند که برنامه‌نویسان به صورت کدنویسی از ابتدای طراحی وب سایت شما آن‌ها را اعمال می‌کنند و برخی دیگر نیز شامل استفاده از عکس‌ها و گرافیک‌های باکیفیت اما کم‌حجم می‌باشند که سرعت وب سایت شما را کند نخواهند کرد.
توجه داشته باشید که کند بودن سرعت وب سایت شما موجب می‌شود تمامی کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت خود را از دست بدهید و از نظر سئو افت بسزایی پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین امکانات اختصاصی که بسیاری از مشتریان طراحی سایت از شرکت‌های برنامه‌نویسی درخواست می‌کنند تا از آن در وب سایت‌ آن‌ها استفاده کنند، پنل مدیریتی قدرتمند است.
درواقع پنل مدیریتی قدرتمند وب سایت شما را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای تبدیل می‌کند چراکه موجب می‌شود به امکانات و آپشن‌های ویژه‌ای برای مدیریت هر چه بهتر وب سایت خود دسترسی داشته باشید.

شرکتی که طراحی وب سایت شما را برعهده دارد پس از اتمام طراحی آن، محتواگذاری و مدیریت آن را برعهده می‌گیرد و براساس خدماتی که ارائه می‌دهد ماهیانه یا سالیانه هزینه‌ای را از شما دریافت می‌کند.