کاهش ارز با آمادگی احتمالی لغو تحریم

کاهش ارز با آمادگی احتمالی لغو تحریم از سوی آمریکا

به نقل از نورنیوز، تعلیق چند تحریم هسته ای که هیچگونه تاثیر اقتصادی نیز به همراه نخواهد داشت بیش از آن که نشانه ای از حسن نیت آمریکا تلقی شود، آغاز بازی جدید مقصر نمائی است.

در حالی که هیئت های مذاکره کننده‌ در وین برای رایزنی های بیشتر به پایتختها بازگشته اند و پیشرفت مذاکرات عملا به اتخاذ تصمیم سیاسی از سوی آمریکا گره خورده، این اقدام نمایشی صرفا حرکتی برای کاهش فشارها بر واشنگتن و پیگیری بازی مقصر نمائی محسوب می شود.
اما با این تفاصیر ارز قیمتی رو به کاهش و با مبلغ 27.050 به فروش رفت.

به تحلیل از گروه وبگردی کالانمای برند برتر؛

بازار کنونی بیشتر در خصوص جو متشنج به پیش میرود تا قیمت اصلی کلا؛
در بازار امروز که تمامی کالا ها با قیمت دلار 40 هزار تومان ارزش گذاری شده اند و هر بار در این تغییر ارز به صورت حباب مورد سواستفاده واردکنندگان وتولید کنندگان قرار میگیرد.
تمامی کالاهای موجود مواد اولیه انها در 6 ماهه اخیر خریداری شده اند آن هم با دلار نیمایی یا همان دلار جهانگیری!

اما اینکه تولید کنندگان چطور از این آب گل آلود ماهی میگیرند با من همراه باشید.

در ابتدای گرانیهای دلار که از سال 1392 شروع شد تمامی تولید کنندگان و وارد کنندگان و عرضه کننده های مواد اولیه تولید لوازم خانگی از جمله استیل فروشها انباری کامل و مملو از محصول و مواد اولیه را داشتند.
و با تنشهای ایجاد شده میان ایران و آمریکا دلالهای بازار شروع به افزایش قیمت دلار را دادند .

با این شروع گرانی ها برای دلار ، افراد و کاسبان و فروشنده گان و تولید کننده های داخلی به استناد واردات هر نوع محصول و خدمات که منوط و مشروط به دلار میبود ، افزایش قیمت نجومی را دادند.

مخصوصا واردکنندگان از چین برای محصولات لوازم خانگی برقی

در ابتدای این گرانی ها و بی تجربگی از سوی خریداران که عمدتا از شهرستان های ایران بودند این فرصت را برای تمامی فروشندگان ازجمله بازرگانی ها و واسطه ها محیا کرد تا کالای خود را دِپو کنند.

آغاز مشکلات و تورم در این صنعت بزرگ

 

 

کد خبر : 55307987

 

Search